söndag, januari 21, 2007

Söndag.

Här kan man ha en liten gissningstävlan. Hur många "Domherrar"ser ni? Det var i alla fall en hoper där. Men jag har för dålig zoom på telefonen. Olle säger att jag ska önska mig en kamera i föllsepresang. Jag får nog göra det.

Liten skogspromenad blev det i dag.

Snart kommer nog ekorren och tar dom här. Det var fullt med spår ute i dag.


Detta är en så kallad "Linslus"



"Gråsiskor". Dom är så jättesöta.




Eller hur?





"Talltita" En totalt orädd fågel.
Ja, det var dagen i dag. Annars har jag mest väntat på hö hela tiden. Vi, det vill säga M, fick kamma stallgolvet för att dom skulle kunna få lunch dom små liven. Men nu står dom där...två stora fina höbalar. Tur att man har snälla bönder i sin närhet.
Soffdax och ajöken för nu!







1 kommentar:

Malin sa...

Och jag vill ha en mobil med en lika bra kamera som du och Linus har så jag kan knäppa mera kort!

Puss