tisdag, januari 02, 2007

Andra januari.

I dag har Mats varit till veterinären igen. Ja, med Bärta alltså. Det förbaskade såret vill inte läka, så nu blir det operation den sjuttonde. Kunde vara en liten tumör. Hmmm.

Jag har varit på jobbbet och skrivit lite fonder på eftermiddagen. Blir lätt en hög när ingen är där och det är sånt som måste i väg i morgon.

Tänk, vi har fortfarande snö som ligger och det är så fint. Alldeles lagom mycket. Så pass att ingen behöver skotta. Men ändå så mycket att det blir lite ljusare.

Göran Greider gilllar jag. Han tänker och tycker i mångt och mycket som jag. Bara därför ska jag titta på serien om Wallenberg i kväll.

Nu är det soffan och Karin Wahlbergs "Blocket" som gäller.

Ajöken för nu!

2 kommentarer:

Malin sa...

Lilla Päärtan!

LiNdA sa...

ja soffan e skön den :o) fast känns som jag tillbringat för mycket tid där på sistone.. haha
jag har vart duktig å vart ute å gått jag med, både igår å idag, å d känns så skönt efteråt sen.
ha d gott