söndag, januari 25, 2009

Se så fint...

Malin gamla gardiner passar bra tycker jag. Skönt att kunna dra för lite. Inte för att det är nån granne som tittar in, för det har vi ingen, men man vet ju aldrig vad som smyger i skogskanten.


Vi pulsade i jättehög snö och kastade freesbee till Sämlan. Petter kastade och hon hämtade. Till slut tappade hon bort den i snön och hittade den inte. Hon hjälpte Petter att leta, men här har hon tröttnat och tyckte att han kunde leta själv. Men borta förblev den. Tur att jag köpte två nya häromdagen. Tio kronor på DS och det tycker jag att man har råd att kasta bort. Den dyker väl upp i vår.

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh, va jag har älskat dom där gardinerna! Men jag tyckte dom var för solblekta :)

Anonym sa...

MEN!!!
Såna blommiga gardiner har ju jag oxå!! Fast dom är i stuvlådan nu.
HA va fränt.

Nålflickorna fann jag oxå i tidningen men jag MÅSTE bara göra såna... har några till på g, får se när dom blir klara.

muZen

Anonym sa...

Har haft nästan likadana....undrar var de är...hmmm!

Vi på Åsen