tisdag, januari 27, 2009

Kom på att...

...det kanske inte var så billigt i alla fall. Förut har jag ju gjort slingor eller som sist köpt nån dyr smet som ändå inte hjälper mot mitt krullkrull och då blev det dyrt ska jag säga.

Nu borde jag gå och plocka lite i köket och sen sy draförgardiner till"kontoret" men nä, det får bli nyheter och sen är det ju "hundbarbro" Det var ju hennes bok som Sämlan åt upp vissa kapitel av. Nåt om lydnad var det säkert. Ja, och sen kommer ju Rikard så vi får se hur det blir i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var och lyssnade på föreläsning med hundbarbro för ett år sen i mora, men inte hjälpte det.

du har en sak på min blogg

vifsla sa...

ja tänk att hundarna har sån smak för böcker. Bajsan åt upp några sidor i "ängeln på sjunde trappsteget".
Undrar varför hon valde just den...?