torsdag, januari 29, 2009

Har ni tänkt...

...på att när jag, kanske gäller er andra också, skriver ett lite mer "jobbigt" inlägg så är det väldigt få kommentarer. Jag har ju inte så hemskt många ändå, men ändå. Ja, det var bara en liten fundring så här på morgonsidan.

En annan fundring...har nån sett en katt som gillar äpple? Salli är lite tokig, hon äter dom inte men slickar och pussar liksom på dom. Knäppkatt.

Nu spelar dom Larzkristerz "Carina" på radion. Känns genast lite lättare att börja jobba.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske kan vara för att det är svårt att sätta ord på ondskan. Fast jag kan ju bara tala för mig själv förståss....

Hoppas att din dag blir bra fast det är så jä...a kallt :-)

Vi på Åsen

Malin sa...

Carina sa här om dagen att hon bara väntar och väntar på att Peter ska ringa. Men inte fan ringer han heller, men han skulle ju kunna överlåta det till någon annan i bandet...men vi säger inte vem hehe

nisse sa...

Salli gillar o käka äpplen också, om man tuggar dom först till henne. Testa. Men i morron får hon inte pussa på fler äpplen för då får hon pussa på miiiiiiiig! Sämlan också!

Sen tror jag många inte orkar bry sig om allt elände. Lättare att ge en kommentar om att du bytt gardiner, än om det sexualiserande våldet i diverse krig. Trots att det senare behöver fler kommentarer än det första.