fredag, januari 16, 2009

Aha, tänkte jag...

Hörde ni häromdagen dom nya forskningsresultaten om östrogen? Man får en hjärna som krymper!!! Äntligen, tänkte jag, får jag en förklaring till mitt velande. "Det har jag ju sagt "och "Du lyssnar inte" får jag höra titt som tätt. Säg den lycka som varar. Sånt östrogen har vi tydligen inte i gamla Sverige. Däremot kan man minska demens genom minst tre koppar kaffe om dagen. Om jag dricker fem kanske jag blir om än inte riktigt klar i alla fall klarare i skallen.

Tjugofem mminus i dag. Tänk om vädret kunde bestämma sig för sol och ca femton grader vore det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörde oxå det där om demens, vad skönt att någonting som man stoppar i munnen är bra för en gångsskull. mer kaffe till folket

Malin sa...

Åh, det är därför jag är som jag, jag dricker ju bara en mugg om dagen...