tisdag, januari 06, 2009

Lite utfyllnad bara...

Hittade mina sötaste "köptahosullastygaffärsänglar" bakom gardinen i köket. Betyder det att dom vill vara framme året om kanske...? Hmm, ja vad vet jag. Dom får väl stå där ett tag så får vi se vad som händer.


Liten bild på söta Salli som spelar japansk skuggteater i köket. Hon är lite tokig den katten.



I dag är det inte lika kallt, men kompassen pekar på norr så man vet aldrig. (Gammalt skämt från min far) Det blir kanske en prommis i dag i allafall. Känner att det behövs. Och solen skiner så varför inte.

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag skulle också vilja ta en promis men orkar inte. Ska åka med Olle och handla sen iallafall. Oj, det betyder att jag måste duscha också. Nu blev allt lite jobbigare...

Anonym sa...

har nyss varit ute på min andra promenad för idag, det tar emot innan man kommer iväg, men när man väl är hemma igen med rosiga kinder är man så glad att man gick iväg.

VI PÅ ÅSEN sa...

Tror att änglarna vill vara kvar i fönstret :-)