måndag, januari 19, 2009

Nu är jag uppskruvad...

Filmen i går "Australia" var jättebra. Fast lång. Två timmar och fyrtiofem min. Men det kändes inte. Välldans vacker var den med mycket vyer och mycket historia.
I dag har jag fixat färdigt med tavlorna i arkivet och sen åkte vi till Mora. Det var dags för höjning av hörapparaterna. Gick jättesnabbt. Skönt. Lite Dollarstore och lite ÖB. Behövs alltid fyllas på med disk och tvättmedel. En lite lagom lunch på drive innen, och sen hemfärd i snöyra. Usch! Promenad med hund och Kerstin. Det var skönt. Nu är det soffan och Sportgalan som gäller.

4 kommentarer:

Malin sa...

Är inte tv'n lika jobbig nu då? Tyckte synd om dig i helgen...

VI PÅ ÅSEN sa...

Ja fy vilken otäck snöyra det blev!
Lunch på Donken är alldeles lagom :-)

vifsla sa...

Men var du oxå på bio?? Det var jag och Peter och inte såg jag dej där!
Till råga på allt så har jag oxå sett insidan av Dollarstore i dag. Märkligt!

Malin sa...

Haha, jag sa till Nisse när jag pratade i telefon med henne att det var precis som att jag var med barn. Jag är fortfarande sugen på fruktsallad. Apelsin och äpple ihop..så konstigt, jag gillar ju inte fruktsallad speciellt och jag hatar äpple. Så det blir nog en stjärna snart på himlen.

Men allvarligt så måste det ju vara nåt som min kropp behöver, men inte fan kan det då vara äpple för då kan man ju få njursten och även gallsten. Åhh...min kropp kanske vill ha en Sten igen. Men nänä, Sten kom ut och Sten är borta. Så!