måndag, januari 05, 2009

Dagens lilla solskenshistoria...

Hahahaha, jag tror jag skrattar så jag kissar på mig. Hur korkade får man vara??? Trodde dom på allvar att vägen till ett av våra största skidparadis var sååå jäkla dålig!

Själva var vi så korkade, trötta, så att vi glömde skruva på vattnet i går kväll. När det är närmare 30 minus så måste man ha det droppande. Nisse kom ihåg det när hon var hemma, men nu var hon ju inte det. Klockan fem i morse så var det dags för extra element och motorvärmare i skrubbar och vrår, så nu rinner det igen. Tack och lov!
Så nu ska jag ta min filt och hoppa i soffan, vad annars finns att göra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka idioter! Hahaha!

vifsla sa...

Jag sitter här och småfnissar lite jag med. Nog för att jag kört fast men inte har man fått lov att riva fram en bandvagn för att få loss mej. Och varför tittade de inte på skyltarna istället???
Det finns ju så få vägar att det är svårt att köra fel..

Anonym sa...

Hörde de på radion...ganska roligt...turisterna roar oss hela tiden //kirtap