torsdag, oktober 18, 2007

Snacka om bling bling!

Den lille glömde sintröja. Men det är ju bra att den finns kvar här när han kommer hem till jul. Nej, jag skojar bara. Han ska inte ha nån liten fånig tröja på sig.

I morse var det kolandes svart när jag gick i väg och eftersom Mats säger att jag syns dåligt i min reflexväst tog jag till det stora artelleriet. Vägverkets reflexjacka!!! Det ni. Bilarna som kom trodde att dom höll på att gå in för landning i Las Vegas! Men det är skönt att vara säker på vägen.

På jobbet håller jag på att lära mig att scanna in kort och sen göra bilder. Det är liiite knepigt innan man kommer in i det. Ska det vara en hel A4 eller möjligen två A5. Kanske nån vill ha fyra små olika kort på en A4. Hej å hå bland centimetrar och placeringar på arbetsyta. Men, men jag lär mig lite för undan. Farao vad jag är bra. Haha!

Nu ska jag läsa Liza Marklund.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bilarna som kom trodde att dom höll på att gå in för landning i Las Vegas


hahahaha! satt å skratta högt för mig själv!

Ivana sa...

Jag köpte en sådan tröja åt min kisse också, behöver jag säga att han avskydde det? :)

nisse sa...

Lätt att han ska! Hela julhelgen. Tillsammans med en liten julmössa.

Kanelbullen sa...

punaniii: Du skulle bara se hur fin jag är. I morse var det en lastbilschaffis som stannade en bra bit framför mig och stod stilla en bra stund. Sen kröp han förbi...trodde nog att jag var polis eller så. Han kollade säkert sin körjournal eller nåt. Kul om man kan skrämma lite vettvillingar.

ivana: Han har min fulla förståelse.

:m: ska jag sticka en?