torsdag, oktober 04, 2007

HURRA!!!

Det är min dag i dag, det är min dag i dag...



12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja idag är det DIN dag... Säger man Grattis?
Och är det ok att vi övriga firar lite med en kanelbulle eller två ?
:-)

Malin sa...

Ja du mamma, det är din dag idag bara för att du vägrade släppa ut mig en dag innan. Jag som är som gjord att fylla år på Kanelbullen'sdag.
Puss min mamma på din dag :)

Anonym sa...

Grattis på din dag!

Anonym sa...

Hurra för dig mamma.

Puss.

Anonym sa...

Oj, en livs levande Kanelbulle!!!Grattis på din dag. Hoppas du klarar dig utan att bli uppäten;-)

Fru B.

Anonym sa...

Grattis på din dag! Hur många bullar blir det idag?

Anonym sa...

Grattis :>

Malin sa...

Fan mamma va jag skulle vilja ha en massa mammabullar nu :)

Anonym sa...

Puss på bulldagen. Hoppas allt är bra med dig och resten av familjen.

Kanelbullen sa...

Till alla snälla: Jag har inte blivit uppäten i dag. Allt är bra. Men jag har inte bakat några i dag. Hoppas att ni alla smaskat i er goda bulls.

Kram till er.

Ivana sa...

Supergrattis!!!

Kanelbullen sa...

Ivana: Taack!