fredag, oktober 19, 2007

Det är inte så roliga nyheter.

Den vackraste av hundar har varit till doktorn i dag. Druckit lite för mycket och varit lite trött. Jag misstänkte att hon fått livmoderinflamation. Men nej, lilla Bärta har en tumör på levern.

Hon kan leva i ett halv år men hon kan också sluta leva om två veckor. Huvudsaken är att hon inte kommer att ha ont. Det lovade doktorn. Hon kommer förhoppningsvis somna i av sig själv här hemma. Får hon ont tar vi givetvis hem veterinären. Somna på nån klinik får hon aldrig!!!

Vackraste, vackraste Bärta


7 kommentarer:

Malin sa...

Världens vackraste!

Anonym sa...

Älskade fina hund. Hon får vänta på mig. Det måste hon.

Anonym sa...

Åh. vad hemskt. Hoppas hon kommer ha det bra ända in i det sista.

Anonym sa...

kära hjärtat, inte ska hon behöva få det här! ooooh, jävla cancer!!!


stora kramar

Anonym sa...

Stackars Bärta.

Ivana sa...

Gud vad ont i hjärtat jag fick nu, det är så hemskt när ens älskade djur är sjukt. Jag & katterna skickar en massa kramar till både dig & Bärta.

Anonym sa...

Älskade Bärta... Krama henne från mig.