tisdag, oktober 16, 2007

Åhhh!!!

En sån vill jag ha!!!

7 kommentarer:

Ivana sa...

Åh vilken sötnos! Nu blev jag kär hihi!

Anonym sa...

Jaa, den var ju jättegullig:)

Kanelbullen sa...

ivana och sandra: Man kan ha honom i fickan och klappa på honom då och då. Han är verkligen urgullig.

Malin sa...

Åh snälla mamma. Köp en liten gris. Det är ju min dröm att ha en liten söt gris. Älskar grisar..så snälla mamma!

dotty sa...

åååh va sööt! klart du ska ha en liten. ni bor ju perfekt för en sån krabat!
kram

Kanelbullen sa...

malin och dotty: Han finns ju inte i Sverige jö. Och han skulle inte klara resan begriper ni välle.

Ivana sa...

Jag undrar bara hur mina kissemissar skulle reagera, ena kissen är ju tre gånger så stor, han kanske skulle tro att det var en liten mus som flyttade in hos oss :)