tisdag, oktober 02, 2007

Desmund Tutu.


Snart kommer denna braiga människa på TV. Hos K-G Bergström. Här ska tittas.Sen ska det sovas. Förstår inte varför jag sover så risigt nu för tiden. Kan det vara för att jag har skaffat mig den lilla ovanan att lyssna på min lilla radio nätterna igenom. Lyssnar på "Vaken med P3 och P4". Vissa som jobbar där är så jättebra. Sen finns det dom som är mindre bra. Man ska inte jobba på nattradio om man har för gäll röst. Inget bra alls.

Men nu ska jag titta på dom små söta djuren som vill komma hem. Dom skulle gärna få bo hos mig.

Ajöken!

2 kommentarer:

Ivana sa...

Det är sällan jag ser på så pass allvarliga program men jag måste säga att jag inte kan sluta lyssna & titta när Tutu talar.

Kanelbullen sa...

ivan: Visst är han skön. Dessutom har han ett underbart garv.Han är en av de modiga människor jag beundrar