fredag, maj 11, 2007

Vaa? Del två.

Ja, Bärtas äventyr har ju både Malin och Nisse skrivit om så det får ni läsa där. Bara en liten "flammation" i livmodern.

Jag hade mitt eget äventyr jag. Hörcentralen i Mora. Det blev "parrat" på bägge öronen. Den rara lilla hörkvinnan tog avtryck av öronen och sen ska jag tillbaka i juni. Transparanta pluppar i öronen och en skitsnygg brun färg på det där man hänger bakom örat. Passar till både hårfärg och glasögonbågarna. Det blir nog bra så småningom. Inte kosta dom något heller. Bra landsting i Dalarna.

Ja, det var dagen i dag så långt. Nu ska jag bädda rent och sen ska vi äta räkor och dricka rödvin. I alla fall jag. Mats han kör med sin Mora must.

Ajöken för nu!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, vilket äventyr det var. Du blir nog jättefin i dina extra öron :)
Puss!

Anonym sa...

Haha! Ja det ska jag absolut pröva. Behöver det. =)