måndag, maj 28, 2007

Och regnet det bara öser ner...

Det hällregnar och jag fryser och vill gå hem. Ja, jag är inte sjuk på något sätt, bara trött. Det är nog fullmåne snart. På fredag tror jag och då blir jag så där att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Snark.

Det var då för väl att dom fick skaffa ett syskon till Felix. Jag tycker det är helt riktigt. Man älskar inte ett barn mindre för man skaffar det i det syftet, snarare tvärtom.

Fikadags med tårta från i går. Ibland har dom tur mina arbetskamrater.

Ajöken för nu!

3 kommentarer:

Malin sa...

Nä, man älskar sina ungar lika mycket juh!

Mary sa...

Jag är faktiskt ganska tveksam, något i det hela känns inte riktigt rätt. Njaa.

Anonym sa...

Lever för fullt! Men tiden räcker inte till... Hoppas allt är bra på andra sidan älven, tänk om vi hade haft inbördeskrig. Då hade vi säkert varit fienden. Haha! Puss puss