torsdag, maj 03, 2007

Min man, del två och hur jag tillbringar mina dagar.

Nu har han åkt ner till byn på något moppemöte. Han tog en gammal moppe från sextiotalet (tror jag) och for i väg. Hoppas han kommer tillbaka. Telefonen är i alla fall med. Han är inte riktigt klok den mannen. Men man har aldrig tråkigt i hans närhet, det kan jag lova.

Själv är jag ganska tråkig. Jag vill vara uppe och greja och dona, men det blir soffan hela tiden. Men visst ser det ganska mysigt ut? Febern vill inte ge sig. Py paan!!

Ajöken för nu och studs i soffan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Söta, vad är det för skit Du fått?? Kan det vara tyfis? Tänker på Dig. Nu ska Pelle o jag ut o jaga möbler, soffbord t henne o köksmöbel t mig...
PUSSAR
Krya på Dig o Krama Mats

Anonym sa...

Han är väl helt otrolig din man :-) Krya på dig... Kramis.