onsdag, maj 21, 2008

Nu blir jag så där ledsen igen...

Varför kan inte folk vara glada över att någon annan är lycklig. Är det här verkligen så hemskt så att övervägande delen av kommentarerna måste vara hätska och elaka. Tydligen är det bättre att växa upp bland missbrukande föräldrar och föräldrar som slåss och är allmänt jävliga. Huvudsaken är att dom inte är bögar eller lesbiska. Jag blir tamejtusen vansinning på människors trångsynthet. Tack och lov att mina barn har lika vettiga (tycker ialla fall jag) tankar och värderingar som jag.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, det var några som kommenterade det på jobbet oxå. Men jag svarade inte alls, låtsades som jag inte hörde det.

Malin sa...

Tänk om det är hemligt vem som blev så glad över sms då, min nyfikna mamma :) Men nu var det inte hemligt som tur är haha!