tisdag, maj 20, 2008

Kom just på att..

...jag har ju glömt att berätta om min råttskrämmare. P hade skickat efter en från en återförsäljare i Särna och sa att den funkade superbra. Han hade inte sett en råttskit sen han stoppade i den lilla tingesten i vägguttaget. Så jag tog och gjorde sammalunda. Och...inte ens ett endaste litet spår finns här nu. Och ni vet ju hur vi har haft det på det här stället.Nu finns inte ens ett litet råttskit under trappen som var ganska så välfylld innan. Helt fantastiskt. Det är nåt med nåt högt ljud om vi inte hör, men dom. Bra va?


Visst ser Salli ut som hon gillar läget. Haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw. Vi kommer sakna er, Salli och jag. Mest kommer vi sakna Sälma, eftersom hon inte kan prata med oss i telefonen. Haha, jag är full i blåmärken. Ser ut som jag blivit misshandlad. Haha! :D

PUSS!

Malin sa...

Va bra att det funkade med råttgrejen. Fast jag tycker ju att dom är rätt söta faktiskt. Och jaja, jag vet att det inte är råttor utan möss :)

Malin sa...

Eh? Va? Ska vi det? Eller menar du att vi skulle behöva vinna det nu? Jag är nog lite blåst för jag förstår inte :)