tisdag, maj 27, 2008

Lite av varje...

Titta...! Vilken liten skrutta. Hon ligger som en liten fis i korgen.


Snacka om att fylla ut den nu.


Favvoplatsen på baksidan. Hon älskar att ligga där. Äter gärna alla måltider ute. Det skulle jag också vilja göra. Gärna på nått flådigt ställe med massor med god mat.


I dag har L och jag städat husen på tunet. Torkat med såpa och jäklar vad det luktar gott. Den här gamle guben har suttit här i alla tider och gjort laggkärl och aldrig blir han klar. Hans kvinna står och spinner. Hon får inte sitta hon inte. Ja i alla fall så är det städat nu och vi är redo för att ta emot turisterna. Ska bli så roligt att jobba med I. Fast jag saknar J, det gör jag. Men hon får vara på sågen och stapla brädor. Skönt med ett jobb som varar lite längre en tre månader.

Nu ska jag äta lite glass med hjortronsås.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, hon har då verkligen blivit stor. Jag kan knappt komma ihåg hur liten hon egentligen var :)

Trullexa sa...

Tack så mycket! Eftersom du vet så måste det vara någon som lagt ut det på family. Ha en härlig dag i solen. Jag ska iväg å få massage jag, på min dag. :) Kram