tisdag, augusti 15, 2006

"Ymser"



Nu är det färdigbadat för i år. Nu är den liten och tömd på vatten våra kära bassäng. Jag har ju inte badat lika mycket som Mats, men det har varit skönt när jag gjort det.

Det händer så mycket skit just nu tycker jag. Sjöberg och Nylander. Vilka skitstövlar. För att inte tala om kyrkovaktmästaren som har visat sig vara nekrofil. Usch och fy. Fast jag kan inte låta bli att tänka på Hallowenavsnittet i "South Park", det där med uppgrävd farmor och "Korn". Jag tror att dom heter så. Ja, ja roligt är det i alla fall. Jag är för gammal för att tycka det är roligt. Men det tycker jag ändå. För att inte tala om min käre make. Han skrattar så han gråter när han ser Cartman och polarna.

I dag har det varit lugnt på jobbet. Fast det folk som kom, kom efter femton naturligtvis. Fast det är ju bra att dom kommer. I morgon är nog Jeanette sjuk. Hon var inte så pigg i dag.

Nu ska jag gå och titta på Mats film från pilgrimsvandringen med biskopen. Ja sä, ja sä.

Ajöken för nu.

3 kommentarer:

Malin sa...

Ni två är för gamla för mycket ni tycker är kul och hittar på...men som tur är så har ni inte fattat det än. Så kör på som vanligt busungar Hahahaha!!!

Puss

Anonym sa...

Bästisar! Håller med mitt Gu´barn... Nog borde kyrkovaktmästaren få knäna borts......o Sjöberg o Nylander..
Ha det så bra. Älskar Er

Anonym sa...

hajhaj!
är allt bra med dig?
hoppas du haft en fin sommar!
kramar