torsdag, augusti 17, 2006

Gnäll!

Vissa torsdagar mår jag bara så pyton. Vissa inte alls. Jag tar ju cellgifterna på onsdagar och för det mesta går det jättebra. Undrar om det är att jag just nu är ganska trött. Ja, det är det nog. Det är bara två veckor kvar på fiket och sen tillbaka till kontoret. Ganska skönt faktiskt.

I dag kom det ett par och frågade om det gick bra att äta matsäck på vår servering! Vadå? Tar dom med sig egen pizza på pizzerian också? Eller "Sjötunga Walewska"(?) på restaurangen. Päron!

I morgon kommer Malin och Linus. Linus ska klippa sig så hon blir fin innan hon flyttar till Bollnäs på söndag. Barbro med buss och barn, plus x-make, åker till Bollnäs i kväll. Biltävlingar.

Nu ska jag gå och kräkas. Nej, jag bara skojar. Men släpa mig till soffan ska jag.

Ajöken för nu!

5 kommentarer:

Malin sa...

Lovisa och Emelie följer oxå med oss!!

Puss

Anonym sa...

Va roligt!

Anonym sa...

Det var jag

Anonym sa...

hej bloggmor! uch, vad trist att du mår dåligt...cellgifter är inget skoj alls:(

det blir väl antagligen så..om jag känner mig själv rätt, att jag gör malmö osäkert. efter att ha varit ifrån min älsklingstad i tre veckor borde jag ha en invigning, visst?
ta hand om dig!
kramar!

Anonym sa...

Du som aldrig klagar har väl rätt att klaga ibland. :) Du är bäst!
KRAMAR!!