onsdag, augusti 23, 2006

COMVIQ är ett jäkla skitbolag!!!

I dag kom så äntligen upplåsningskoden till Nisses gamla Ericsson. Den har ju varit låst på COMVIQ i två år. Nisse sa upp den till den elfte augusti. När jag nyss satte mig ner för att fixa det hela så funka ingenting. Då ringde jag upp kundtjänst för att höra vad jag skulle göra. "Du måste ha ett aktivt sim-kort" ..Men hallå, det slutade ju att funka den elfte augusti! Ja men på den modellen är det så". Så då måste jag alltså köpa ett nytt abonemang med kontaktkort, för att sen kunna låsa upp den Är dom inte riktigt kloka. "Jamen, du kanske kan gå ner till din radiohandlare och låna ett kort"? Det finns en telefonhandlare här och han kör TELIA. Här har jag alltså betalt TREHUNDREFEMTIO kr för att få en kod som inte jag kan använda. Jag blir så fruktansvärt j-a arg. Faaan!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Comviq suger. Tacka vet jag Halebop!