lördag, juni 10, 2006

Se så fint!

Tack mina barn! Visst blev det fint i trädgården med stolar och bord. Vi har inte köpt några trädgårdsmöbler sen vi bodde i Orsa för hundra år sen. När Malin kom i dag hade hon med sig sitt gamla parasoll. Ett grönt, jättefint. Nisse och jag var också ner och köpte massor med plantor på byn. Så nu är det blommor till tusen och jätte fint. Skönt med värme och sol. I morgon blir det till att ligga och sola. Pralindagarna är slut och jobbet väntar. Känner inte riktigt för att börja jobba, men jag provar. Bakar upp mig till max. Då kan jag vara hemma sen. Har fått en tjej från Nornäs som hjälp i severingen i sommar. Känns väldigt bra!
Noll-noll, vad är det? Nej, nu får Sverige visa vad dom kan.
Nu ska vi dra på överdraget till vår lilla pool. Ajöken!

1 kommentar:

Anonym sa...

hon lyckas då va med på alla kort hon=)