tisdag, juni 27, 2006

Morgon i Månsta.

Dimma står inne i dag. Därför mockar jag, borstar henne och ger henne hö inne. Lägger morötter inne i höet så hon har lite att pyssla med. Smart va?

"Ska du redan gå"? Visst är hon fin, den vackraste av hästar?
Så kom då Nisse i väg. Förhoppningsvis. Hon har i alla fall inte ringt ännu. Hoppas att kontraktet kommer i dag. Kul för henne att titta på var hon ska bo dom närmaste åren. Själv ska jag gå och klä på mig. Tänkte baka lite på jobbet i dag. Nu var jag rolig va? Kräks snart på degar och ugnar.
Godmorgon och ajöken så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej bloggmamma! allt bra? tack för din fina kommentar! vilka fina bilder du tar, du är ju proffsig! har du haft en bra midsommar? kramar!

Anonym sa...

ojdå, visst ska jag hälsa från henne! min kompis helena är ju tillsammans med magnus, de blev nyligen sambo så jag ska be honom skriva en autograf:) kraam!