onsdag, juni 14, 2006

Denna dagen ett liv!

Nu ska ni vara väldigt glada att jag inte lägger ut ett kort på mina fötter! Har stått hela dagen i köket på jobbet och bakat. Plus, fixat examensfika med läckra mackor åt tjugofyra lärare. Men allting går.

Hovslagaren har varit här i dag och klippt "naglarna" på hästarna. Tog bort skorna på Dimma, så nu är bägge två barfota. Skönt för dom.

Pratade med mina Hultsfredsbarn i går. Dom hade det jääätte varmt. Nisse drack vatten och satt med sin Palestinasjal på sig. Herregud vad den har hållt. Jag köpte den för säkert trettio år sen. I morgon börjar konserterna. Tråkigt nog kommer ju inte "Korn" men dom får ju titta på fotboll i stället. Och det är nog bra.

Nu är det soffan igen. Stallet är mockat och vatten utburet, så Ajöken så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh...hultsfred. jag längtar dit!
sommaren har äntligen kommit & bussarna kör med dörrarna öppna.
allt är som det ska!

hur har du det?

kram!!:)

Malin sa...

Jag tycker dina fötter alltid är fina faktiskt!

Puss