fredag, juni 02, 2006

"Gunilla är..."-sök på Google.se

Även jag är en härmapa som härmar min rara dotter Nils, precis som min rara dotter Malinakrocko gjorde.

Gunilla är också framgångsrik som kokboksförfattare...
Ja, författare och författare vill jag inte kalla det. Men jag brukar skriva av recept om det verkar gott. Citrontårta, t,ex.

Gunilla är grönsaksodlare på friland sedan 1980...
Ja, jäklar vad jag har odlat... Haha!

Gunilla är mycket nöjd med de läkarkontakter hon har haft...
Jaaa, alla är så snälla mot mig. Särskilt Livmedikusen.

Gunilla är topputrustad...
Kan man nog säga.

Gunilla är en tjej med stor hundkunskap...
Efter tre, ja två kanske man ska säga, så kan jag en del i alla fall.


Gunilla är major...
Tycker Mats i alla fall.

Gunilla är helt otrolig ...
Ja tänk, det tycker alla!

Gunilla är fortfarande sjukskriven ...
Men snart är jag igång igen och då ska det bakas bullar.

Gunilla är basen ...
Japp!

Gunilla är ganska ful...
Nehej då, det har ingen kallat mig.

Gunilla är utbildad på Danshögskolan...
Nej, men nog kan jag göra en "pirrupirruette" om nån frågar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det konstigt att det mest stämmer alltså..haha!

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»