onsdag, maj 03, 2006

Dom klarade det...



...mina fötter alltså. Dom klarade Stockholmsresan och Ikea. Det tycker jag var bra.
Det var jättekul att träffa Nisse och Daniel. Här sitter dom och smaskar tårta hos Lalis på Lidingö.

Korten kommer inte i ordning, men ni förstår väl att det är Lalis och Nisse högst upp.

Nu har Mats monterat våra nya sängbord, så det är bara att städa ut dom gamla. Nya sänglampor blev det också. Så nu har jag ljuset uppifrån och inte nerifrån. Det går nog bättre att läsa nu.

På fredag kommer flickorna och ska vara här i helgen. Skoj att dom trivs här, dom små liven.

Ja. Malin fick sitt jäkla parasoll. Det är blått och fint. Blir nog snyggt på balkongen.

Nu ska jag ägna mig åt mitt sängbord. Ajöken!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Käraste, ÄNTLIGEN EN LITEN RUTA ATT SKRIVA I !! Och så ska jag säga att Ni är BÄST!! Så fina kort på Lalis o Nisse o Daniel. Vad kul för Lalis att ni hälsade på. Nu ska jag traska ner i tvättstugan och hänga vår tvätt. Hoppas detta fungerar fler gånger. Kramar till Dig, Bästa Syster o till hela Gänget Barbro

Anonym sa...

Lurt sa' Kurt om rödräven.

Anonym sa...

Fy fan, jag trodde de va JAG och daniel..


* små ord*

Anonym sa...

Röda gubbar tågar Kurt förbi.

Anonym sa...

morrn morrn bloggmor!

det verkar osm ni haft det bra i el stockholmo! göttans!:)

haha..ja vilken jäkla lördagsmorgon..haha!
stackars falckgubbe..hihi!
nu ska jag traska iväg & handla frukost medan min gris till kompis sussar sött!

glad sommar!;)
kram!