onsdag, maj 10, 2006

Soff och pralindags.Igen!


Var hos livmedikusen i dag. Det var bara att gå hem och lägga sig. Fötterna ville det, men inte jag. Jag tror inte att dom klarar sig på jobbet utan mig, men det gör dom. Jag vet det. Jobbarkompisarn alltså, inte fötterna
I går var det föllsedag. Det droppade in folk mest hela kvällen. Malin och flickorna kom på eftermiddagen. Jag fick penseer. Det får jag alltid av Malin.
Karin ringde till jobbet och sa att hon var på väg till Mora och åkt fel. Då stod hon utanför med en vinflaska i handen. Jätte,jätteroligt. Vi fikade ihop med alla på jobbet. Jag hade gjort en risp-krisptårta. (En sån som Malin och Lovisa inte gillar).Dom fick kladdkaka hemma här.

Den här lappen har jag kvar sen jag föddes. Det tycker jag är häftigt.

Nu är det soffan som gäller. Iza och Marita är här hos hästarna. Skönt att ha dom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ett STORT grattis i efterskott!!! hoppas din dag var underbar!!
kramar!

Malin sa...

Kom ihåg nu att bara ligga och käka chokladpraliner hela dagarna!

Puss min kära mamma

Anonym sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!! Förlåt att jag glömmde dig älskade Gunilla! Hoppas att allt är bra. Stora kramar Ärt