söndag, april 30, 2006

Glad Vår!

Just nu är jag skittråkig. Så därför orkar jag inte skriva något. Inget om stackars kungen, som måste genomlida en konsert i rikssalen i stället för att sitta hemma på Drottningholm och ha det mysigt med de sina. Inte skriver jag något om Valborg heller. Har fullt upp att stoppa in Bärta lugnande och klappa på Dimma så dom inte reagerar på alla idioter som smäller.

På tisdag åker vi till Nisse. Hurra! Och till Lalis. Hurra!

Ja, ha en så jäkla bra vår nu då. Ajjö!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Vår!
Glad Min!
Glad Er!

Malin sa...

Ska du inte skriva på hela våren nu eller?
Puss

Anonym sa...

Ja, hurra!!
Var rädd om fötterna nu, kärring! Haha! :)

Kram!

Anonym sa...

Perra! Du helt galen! Tur att du finns i vår ibland mycket tråkiga vardag.Ses på onsdag.

Anonym sa...

Malin Nej, nu skiter jag i der här. Nej jag skojade bara. Klart att jag ska skriva. Puss!

Anonym sa...

Nisse Du kör väl mig runt på Ikea i en liten rullstol? Ses i morgon din skitunge! Puss! Ta det lugnt med tegelstenarna i dag.

Anonym sa...

När det våras efter helgen, kan du komma hit fort då?

Anonym sa...

bloggmor!

jag lever...har inte haft skrivlust bara:)

har du haft en fin helg?

hoppas ni får det skoj i huvudstaden! hälsa nisse frpn mig!:)

kram!!