lördag, april 22, 2006

Kolla blicken!


"Ögonen, det syns i ögonen"
Ja, envisheten alltså.
Attans också, nu när jag skulle gå ut och sola så försvann solen. Typiskt. Det blir till att kasta in en kyckling i ugnen och fixa riset. Känner att jag är lite hungrig faktiskt. Olle och Mats är ute och grejar med veden.
Egentligen skulle jag städa, men jag vill inte. Har i alla fall tagit soffan. Oj, vad det fanns mycket roligt i den. Gammalt pop-corn, lite pennor och hårspännen. Det var där dom var Nisse.
Flickorna är hos sin far och Malin jobbar. Det är tomt utan dom. När Olle kommer så tittar både hund och hästar efter om det inte kommer en bil till. Men dom kommer nästa vecka.
Ja, nu får vi se om vi åker ner på torsdag eller inte. Men det visar sig.
Köket nästa!

3 kommentarer:

nisse sa...

Om en mamma kan vänta tills hela bloggen är klar istället för att skrika om att den är ful så kanske hon skulle få reda på att hennes dotter bara kollar färger och var dom sitter. Den ska inte se ut såhär så var bara tyst.

Anonym sa...

Ja vi kommer nästa vecka hoppas jag eller vi gör det. Om inte mamma jobbar annars får jag åka upp med Olle Kram

Anonym sa...

Jag jobbar på lördan men inte på söndan, så då kommer vi.
Puss