tisdag, april 18, 2006

Det är ju människan inuti som räknas!

Mina flickor är så kloka. Jag är jättestolt över er. Ni formulerar mina tankar så jag behöver inte skriva något. Göran eller Görel......vem bryr sig. Det är inte skalet, utan smeten som finns innanför som betyder något.

Sen tycker jag att alla som skrivit så mycket dumma inlägg om Glamourprinssesan på Silverfiskens blogg, borde också tänka lite mer med sitt innanmäte!

För övrigt har dagen varit bra. Det har fungerat bra på jobbet. Skönt!

Nisse är hos Daniel i Karlstad och pluggar. Tror jag i alla fall.

Nu ska vi äta lite ost och kex, så här på tisdagen. Bra va?

1 kommentar:

Anonym sa...

ohh vilken fin blogg! ja jag hade också velat ha en fixar-nisse här hemma:)
hur har påsken varit? lugn & skön?

jag är tillbaka i malmö nu...sköönt:)

kram på dig!