söndag, april 23, 2006

Elände i Borås

I dag hade jag bestämt mig för att städa badrummet. Men jag fastnade framför TVn. 100% med Adam Alsing. Och jag kan inte hjälpa att jag tycker det är så jäkla roligt. Egentligen ska man inte skratta åt så grova skämt, men jag kan inte låta bli. Dom är helsköna. Magnus Betnér och Kristoffer Appelquist är klart bäst. Shan Atci är också skön, men jag gillar inte Marica Carlsson så där himla mycket. Men det är ju tur att man kan skratta, fast det är så mycket elände överallt. I Borås blev en stackars djurskötare biten av en orangutang i morse. Bara en sån sak.

Nej, nu ska jag nog dra ut i badrummet i alla fall. Brukar ta duschen och spola golvet. Då kan man samtidigt passa på att tvätta fötterna. Smart va?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra du har har börjat skriva mamma! Riktigt roligt att läsa!
Kramar!

Anonym sa...

Ja, jag vet. Jag är bäst! Åsså du, åsså Malin. Puss.

Anonym sa...

hihi mr betnèr är tillsammans med min kompis..men han är ganska tyst på fester & inte alls sådär kul. psst. säg inte det till ngn;)

Anonym sa...

hahaha & nu skrev vi till varandra samtidigt..telepati?:)

Anonym sa...

Magnus Betnér är sjuk och Kristoffer Appelquist är ännu sjukare. Dom är så råa och jag älskar det Hahaha!!!