onsdag, april 19, 2006

Läste i Aftonbladet i går att man kunde skicka ett sms till Röda korset och på så sätt skänka 50kr till Afrika. I morse gjorde jag det, och då fick jag en jättefin bild tillbaka. Ett fredmärke! Det är skitfint. Så gör det.....skriv FRED och skicka det till72900. Då får ni också en sån fin bild!

Dagen har varit bra. Känns bara som jag blir snuvig och rinnig i ögonen på jobbet. Det kliar förbaskat i dom också. Vi måste byta ut filtren i alla fläktar, då kanske det blir bättre.

Nyss trampade jag 25 minuter på motionscykeln. Kändes riktigt bra. Undrar bara vad mina jäkla fötter säger i morgon. Men det skiter jag i . Haha!

I morgon ska vi fira Sprättis 14-års dag. Olle var och köpte en jättesnygg cykel till henne i går. Ja, hon var med hon också...och Malin och Petter och Evelin. Då är sånna vi är. En för alla, alla för en! Malin hade bra gärna följt med till El Stockholmia på torsdag, men hon jobbar. Fast som den snälla mamman jag är så har lovat att köpa det där jätte långa parasollet åt henne.

Nu är det tid för Adam Alsing.

Inga kommentarer: