torsdag, april 27, 2006

Häe ska simmas


Den här poolen har jag beställt i dag. Vi har räknat ut att om vi simmar 150 varv, så har vi simmat 1000 meter. Fast man får nog ta 75 åt ena hållet och 75 åt andra, annars blir man nog snurrig. Haha!

I dag pratade jag med min sjukgymnast om mina planer på att såga av fötterna! Det var ingen bra idé. Man får i alla fall fantomsmärtor och då kan det lika gärna va.

Hoppas alla kollar sina teleräkningar ordentlig. Det är tydligen många som gått på nitar.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på nyheterna. Ajöken!

5 kommentarer:

Malin sa...

Ni är fan inte kloka och tänk att du gav med dig av pappas tjat på en pool! Du är allt bra vek Haha!!

Anonym sa...

Nu kommer jag absolut och hälsar på=)

Anonym sa...

haha ni är inte riktiga haha ska du simma 150 varv då?

Anonym sa...

ohh vad mysigt! OHH! jag vill också ha! ska bara skaffa balkong först!:) oh..fusk med teleräkningar..det förklarar det höga beloppet varje månad;) imorgon är det fredag, visst är det underbart?!!

kraaam!

Anonym sa...

Va fan,....ja jag är då inte förvånad,... ;D