onsdag, december 19, 2007

Jul, jul strålande jul!!!

Jag gick hela förra veckan och sneglade på den här skivan. Den kunde man köpa tillsammans med AB för en relativt billig penning. Men köpte jag den? Icke sa Nicke! Ångrade nästan ihjäl mig när söta systerdotter talar om vad skön den är att lyssna på. Bestämde mig för att kolla på Handlarn när vi åkte hem i dag. Och där stod han och väntade på mig. Ett ex kvar i skivstället och till samma pris som om jag köpt den med AB. Så nu lyssnar jag och sjunger "Halleluja". Tack Mary för tipset!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken flarre att du fick sista exet då. Puss och hoppas att ni ha det bra i all snön, jag blir grön av avund när jag ser de fantastiska bilderna som du lägger upp. Kram från snöfria (men tack och lov inte regniga) Malmö

Kanelbullen sa...

mary: I dag har vi bara femton. Men det räcker nu tycker jag. Runt tio är bra.

Kram!