onsdag, december 19, 2007

En liten tur.

Vi åkte till mora, averkade Jysk och öb. Innan det hade Mats besiktigat bilen. På Jysk hade dom jättebilliga julgrejor. Meeen jag sinnade mig och köpte bara liiite grejor. På öb blev det som vanligt allt från hushållspapper till soppor och pasta.Sen åkte vi hem till Älvdalen igen.



Stannade på Östäng och åt lite grand.

Tycker att han ser lite frusen ut.

Jättegott!

Nu blir det nog lite varmare. Molnen börjar komma och då blir det alltid så rosa och fint.



I kväll blir det bönderna!



4 kommentarer:

Ivana sa...

Det är så fantastiskt fint när allt blir rosa av solen. Roooosa! :)

Kanelbullen sa...

ivana: Man bara knäpper och knäpper. Tycker min mobilkamera är riktigt bra. I slutet av feb ska jag byta till en ännu lite bättre.Moln och himlar plus frost är mina favvisar. Ha det!

Malin sa...

Var det du som hejdade dig?? Nä, nu ljög du väl allt liiiite haha! Ljusslingor dom drivs av batteri är helt enkelt inte så smart :)

Kanelbullen sa...

malin Tyst onge! Jag tyckte det lät så förståndigt. Röda tyget, där tänkte jag allt själv.

Puss!