söndag, september 03, 2006

Snarkfritt rum (Hoppas jag)

Nu blev det inte bara gammalskiteldning i går. (Som Malin har skrivit om) Det blev också fixa snarkrum till Mats. Nu är det ju inte han som snarkar, utan jag. Säger han. Ja inte bara han. Det säger alla våra barn också. Men eftersom jag inte har hört att jag snarkar, så tror jag att det är elakt förtal. I allafall åkte den stora hörnsoffan upp i Nisses gamla rum. Känns lite konstigt att skriva det, käraste dotter. Ner åkte lilla soffan i stället och extra säng till den stackaren som brukar få gå och lägga sig lite här och där. Denna stora omvälvning skedde i vårt lilla tv-rum. Så nu hoppas jag att han kan sova bra på nätterna. Det blev riktigt snyggt med brunt sängöverkast och lite glada kuddar. Slängde på ett "Klippan" överdrag på soffan. Passade si så där, men det duger. I dag har jag mest legat i min favoritsoffa och tittat på friidrott.

Men nu ska jag sätta på ris och sen ska vi äta.
Ajöken för nu.

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja, mamma du snarkar. Som fan! Haha!!!

Anonym sa...

Snarkar DU???!!! Vad snäll Du är mot Mats. Men även jag tycker att han ska ha det bra=bäst. Vilket kånkande med soffan... Du, vem e Suddefian Persson...??? Gud så gulligt, passar utmärkt på Åsa! Nu ska jag sjunka ner i min favoritfåtölj o kolla tennis. My favorit Agassi. Sov gott. Love you. Puss

Anonym sa...

Snarkar DU???!!! Vad snäll Du är mot Mats. Men även jag tycker att han ska ha det bra=bäst. Vilket kånkande med soffan... Du, vem e Suddefian Persson...??? Gud så gulligt, passar utmärkt på Åsa! Nu ska jag sjunka ner i min favoritfåtölj o kolla tennis. My favorit Agassi. Sov gott. Love you. Puss