torsdag, september 14, 2006

Och vad kommer härnäst?

Jag glömde ju att berätta att när jag öppnade kylskåpet i tisdags låg det ett älghjärta och tittade på mig. Ja, tittade gjorde det ju inte. Men det kändes faktiskt så. Ja vad säger man. Fiskhuvud på trappan och hjärtan i kylen. Vad kommer härnäst. Är det någon som försöker säga mig nåt? Nu sa visseligen maken att det var han som lagt det där för vidare färd till rökeriet. Men jag vet inte jag...

Nu ska jag ut och mocka till min häst som inte vill gå ut. När jag tog in köttbullen i går så hade han en svärm myggor på sig. Så Dimmsen är nog välldans förståndig som vägrar att ge sig ut och slåss med dom små rackarna. Just nu känner jag att jag har jätteont i halsen på höger sida. Jag vill INTE bli sjuk nu. Det får bli en kur. Pressade apelsiner och massor med vitlök brukar göra susen.

Ajöken för nu!

Inga kommentarer: