fredag, juli 28, 2006

"Vi ses till jul"


Så drog hon till Karlstad. Det känns bättre nu i år. Daniel är ju där. Och Alex också. Du kommer få det skitkul, min älskling.

Skönt att det är fredag och nada bullbak förren på måndag. Det tråkigaste är att min familj får inga bullar nu för tiden. Jag bara inte orkar baka hemma. Blir kanske till hösten. Jag stänger ju sista augusti, så då kanske det börjar klia i baktarmen. Men det är roligt att bullarna är uppskattade. För att inte tala om Jeanettes mackor. Snacka om rikligt med pålägg. Turisterna är saliga. Och det är ju det som är meningen.

Just nu är jag dödstrött så det är soffan som gäller. Inga praliner, men ett glas vin och lite räkor.

Olle har åkt till Mantorp. Hoppas att allt går bra, tots att växellådan pajade redan i Johannisholm. Då är det tur att det finns en bror.

Nehej, ajöken för nu.

Inga kommentarer: