torsdag, juli 13, 2006

Den sötaste.


Jag måste lägga in den här bilden. Visst är hon söt? Ganska så nerdrogad är hon här. I dag har hon börjat vänja sig vid tratten. Har ätit, men jag fick lägga maten på golvet. Då satte hon ner tratten som en damsugare och åt upp nästan allt. När Nisse vaknar ska vi tvätta och smörja såret. " Medusinen" fick hon i en halv köttabulle.

I går kväll var vi hos Larssons och grillade. Jättetrevligt! Förstår bara inte varför man träffas så sällan. Det får bli bättring på det området. Mats var också med! Han var inte med på Onsdagskväll På Rots Skans. Det har aldrig hänt förr!

I dag ska vi åka och hälsa på min lilla Malin. Ja, flickorna också förstås. Fast jag är mest intresserad av Åke. Jag har inte sett honom på länge. Sist dvalade han och bara låg och sov.
Vi ska in på Jysk på nervägen och köpa sängöverdrag till Nisse. I morgon bär det av till K-stad igen. Bröderna Elfquist flyttfirma ska i gång igen. Dom börjar bli riktigt vana nu.

Ajöken för nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja hon är söt den lilla Pärtan...