lördag, juli 15, 2006

En vandring på ägorna.

Nu har pionerna slagit ut helt och fullt.

I den här rallarkärran har det körts mycket hästskit. Nu har vi en ny och lättare.

En av Mats första bilar. Den är riktigt vacker där den ligger.

Gamla smedjan.

Tänk, vi har hjortron alldeles vid huset.

Där bor vi!

Den gamla stigen.

Rallarros och Olles gamla bil.

Jag tycker brädorna är så jäkla vackra.

Vi hade ett växthus här. Och det växer fortfarande där inne.

Tänk att man får bo så här vackert. Det är köksfönstret man ser en bit av.
Jag märker att det blir allt mindre skrivande och allt mer korttagande. Men det är så kul att ta när det går så lätt. Det här var från min och Barbros lilla tur på ägorna. "Tratten" var gick med.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bloggmor! ja..nu är jag väl på hemmaplan med det enkla folket jag gillar:) ohh ni har det så fint!! så lugnt & stillsamt, i alla fall vad jag kan urskilja på fotona! för övrigt är du en talangfull fotograf, himla fina bilder! hoppas allt är bra hos dig! kramar!