tisdag, juli 04, 2006

Det blir nog en blommig också!

På lördag blir det Ikea. Nisse ska ha en ny Klippan. En svart. Blev lite sugen på en ny jag med. Då kom jag på att när vi köpte Nisses Klippan förra sommaren, så köpte vi till ett rött överdrag. Soffan är mörkblå annars. Alltså drar vi på det röda på den blåa, som nu står här hemma, och vips har jag en ny soffa. Bara det att jag vill ha en till! En rödblommig. Olle säger att vi får plats på kärran. Jag tror ta mej farao att jag köper den också. Det blir nog skitsnyggt med en röd och en blommig. Så får det bli.
Olle ska ha en säng och Malin en. Evissen ska ha en sängram. En jättesnygg.Den blir fin i Bollnäs.

Nu kan jag inte skriva mer. Har fått nåt skit i ögat. Det är svarta sjok som fladdrar i dom. Håller säkert på att tappa hornhinnan. Men, jag har sett det mesta. Haha!

Ajöken för nu.

Inga kommentarer: