söndag, juli 30, 2006

Söndag!

Det är väldigt vad flitiga humlorna är. Dom jobbar och jobbar. Ja, jag har också varit duktig i dag och städat sovrummet. T.o.m torkat golven. Känns rätt skönt faktiskt.

Nu kommer blåbären. Jag längtar efter en stor tallrik med blåbär och mjölk.

Dom här är inte så dumma dom heller. Det blir enormt med vinbär i år. Både röda och svarta.

I går hade vi besök på köksbänken. Visst är han söt. Ja, jag tror att det var en han. Det såg ut så. Kraftiga ben och hårig.

I dag hade vi lite roligare besök. Erica var här och "visade" upp Johan. Sympatisk kille. Det är kul att veta vem det är när Maria sen pratar om dom. Tack för titten!


Ja det var väl det som hänt i dag. I går var Malin och Evvisen här. Det blev geggemojjafisk till Malins förtjusning. Inte till Evelins. Men jag hittade fläskfilé i frysen till henne. Vilken tur!

Jag blir lite fundersam på folk. Var det inte mer än så här, så hej då och kul att ses. Tråkigt att ni inte sa hej då när ni åkte.

Funderar på att ta ett dopp. Det är tjugofyra grader i poolen just nu.

Ajöken för nu.

Inga kommentarer: