måndag, juli 17, 2006

Lite svammel.

Här står Barbro, Olle och Petter och kikar på en "Timmerman"

"Hallo" (lite otydlig)

Missade tyvärr dom långa spröten. Men kolla benen. Jag tror han hette Arvid.
Nu har min första semestervecka runnit i väg. Inte en kanelbulle så långt ögat ser. Skönt! På onsdag åker jag till Falun för att träffa min reumatolog. Ska bli skönt att prata lite fötter och vad vi ska göra med dom. Just nu tror jag inte att vi behöver ta fram stora knippsaren. Men jag har fortfarande lite svårt att ta mig ner för trappor på vanligt sätt. Vill gärna gå baklänges. Vi får väl höra vad han vill göra åt det. Det visar sig. Barbro följer med ner. På torsdag är det K-stad och fredag är vikt för grillning i Okbodarna. Hela gänget! Då ska nog Nisse spela badminton. Det brukar hon göra. Bara så du vet, Daniel. Sen på lördag är det mormors hjärtas föllsedag. Och då sover dom alltid här. Vi blir några stycken i huset då. Åtta stycken! Men det finns alltid nån vrå någonstans. Jag är lycklig så länge hon vill vakna upp hos mormor och morfar på sin dag.
Idag ska vi ner till byn. Har fått påminnelse om bibblaböcker som ska tillbaka. Och sen ska jag posta lite brev till Nisse. Annars blir det lugnt. Solen skiner, så det blir solstolarna. Sköönt!
Ajöken för nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»