fredag, november 30, 2007

Men, vad jag hinner med!


Det blev lite saffran i alla fall. Jag hade tänkt hoppa det i år...men va sjutton, det går faktiskt fort att slänga ihop en deg. Man behöver inte göra så fina bullar. Det räcker med att det smakar gott. Och visst ser dom goda ut!

Nu går jag in i julmarknadsdimma i två dagar. Jobb från morgon till kväll. Börjar halv sju i morgon bitti, slutar efter fem nån gång. Femtioårskalas i V bystuga klockan sex. Tror nån att vi hinner? Men vi kommer när vi kommer. Kan bli skönt att sätta sig och stressa av och äta och dricka gott. Vi blir inte så långvariga eftersom vi jobbar på söndag också.

Nu är det snart" Idol", men jag väljer att kika på "På spåret" i en timme. Känns lite meningslöst sen Daniel åkte ut.

Så hej då på ett par dagar!

1 kommentar:

dotty sa...

ååh vad goooda de ser ut!
sp vill jag ha kaffe eller kall mjölk till ;P muums!
kram kram!!!