fredag, november 23, 2007

I dag är jag friii som en fågel!

Och det ska bli så skönt! Frissan klockan halv tio. Färg och slingor. Man måste kosta på sig nåt nån endaste gång. Vilken färg på hår och slingor vet jag inte riktigt ännu. Det ska i alla fall inte bli rött och mörkt igen. Jag har börjat bli så gråhårig och det finns inget värre än när det syns utväxt i en helt annan färg. Alldeles för många som går och ser flintis ut.
Efter frissbesök så drar L och jag till staden. Det vankas ju femtioårskalas för M och mig, nej det är inte vi som har föryngrat oss, så jag måste hitta en kjol eller nåt. Är inte så mycket för festkläder, men nåt lite snyggt vardags ska jag väl hitta. Vi har ju äntligen fåttH&M i närheten och mycket av deras kläder gillar jag.
Så blir det väl lite lunch och lite ÖB. Tvättmedel och tvål och tandkräms förrådet behöver byggas på. Lite kryddor ska oclså inhandlas. Läste ett så, ja det verkade så, gott recept med räkor, saffran och chili. Så det måste ju provas.

Mockningsdags är det nu och sen duschen!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas du hittade några kläder och att du blev fin i håret :) Va gillade du HM föresten då? Vi gillar det inte alls faktiskt synd nog...

Anonym sa...

Skitdåligt! Fanns ju ingenting,
Men vi hade trevligt i alla fall. Åt på Oscar, jättebra och hur mycket som helst.