lördag, augusti 11, 2007

Så är det.

Hon kom och hon åkte! Under de fem futtiga dagar hon var hos mig, min älskade syster, hann vi inte umgås så himla mycket. Jag håller ju fortfarande på att baka in mig i limpor och bullar. Men underbart är kort. Söstra mi hann i alla fall sätta om alla min blommor plus farmors sjutton år utan riktig skötsel blommor. Allt blev så vackert. Hon köpte också några nya och lät vissa andra liksom bara försvinna. Damsugaren och tvättmaskinen användes också flitigt. Älskar dig!!! Allt blir nog så bra, så bra.

Vackert va?

Och här med.

Den här har jag faktiskt lyckats med själv. Min buskkrasse.

Dom här två har också lämnat Månsta. Vill lova att det känns tomt. Salle har nog trivts här. Farit fram som den Svarte Riddaren i full kareta. Tagit höga språng över Bärta som legat i vägen för hans framfart.
Lovisa har tagit kortet

Det är tur att det finns två andra katter som kommer på besök då och då. Ja, det är roligt även när ungarna kommer också förstås, våra barn alltså och barnbarn. Haha!
Hör ni att jag börjar bli lite svamlig nu?

Dags att säga ajöken.

Inga kommentarer: