tisdag, augusti 28, 2007

Kanske, kanske inte.




I dag fick jag paket. Hurra...tolv stycken påsar med sådant här smaskens. Dom kom från Buzzador. Passar bra nu när jag säkert blir sjuk. Dels av kylan i huset och dels för att jag får semester om TRE dagar. Och då brukar man ju bli lite krank när man slappnar av. Kylan har herrn i huset nu börjat göra något åt. Nu eldas det för fullt och vi , ja han då, har fått upp värmen till arton gradet. Snart blir det nog varmt och skönt.

I morgon bär det av till Mora och hörcentralen. Apparaterna måste sänkas. Och sen mina barn så skaaa jag använda dom. Det har varit lite jobbigt bland brummande glassboxar och diskmaskinerpå jobbet. Ja, vi har bara en men det låter som minst två med hjälpmedel i öronen. På kontoret måste jag ha dom annars hör jag ingenting vad det pratas om. Men dom måste som sagt var sänkas. En liten tur in i Mora blir det nog också. Kanske, ja jag säger kanske, faller jag för Foppatrycket. Är dom så sköna som alla säger så kanske man kan testa. Förlåt mig Carina. Du är snart den sista tappra som hänger kvar vid ditt löfte. Go for it!!! Fast jag vet ju inte ännu om det finns några kvar. Vi får se. Prova kan man ju alltid. Fast jag lovar...inga lila.

Nu ska jag sätta på mig en tröja till.

Ajöken för nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

go foppa go foppa tofllor hahahha

Malin sa...

Jag fick mitt buzzador-mail för sent! Hur sjukt som helst ju...

Anonym sa...

Ni och era hörapparater,... jag tror inte på er längre =).
Själv så skall vi åka till Lviv i dag, en resa på en sådär 60-65 mil på rassliga Ukrainska vägar, blir väl en bil resa på 7-7,5 tim.
Skickar ett sms när jag är frammer.

Anonym sa...

Jag är nog en av dom få som inte har ett par foppla tofflor, och kommer så förbli tror jag. =)

Anonym sa...

ha ha, jag har inga foppa o kommer inte att skaffa heller. förlåt men finns det fulare osexigare o oromantiskare skor???
en liten sammetssko med rosetter på är min önskan...LOVE