måndag, november 17, 2008

Lördagen i korthet...

Jaha, då drar vi...


Vi var hungriga redan i Rättvik. Jättefin service på Hantverksbyn. Käk till alla på nolltid. Vi var i alla fall två fulla bussar!


Jag passade på att lassa in...


Finfina bussarna...


Hedemora...


Ja, här sitter vi och väntar, spända på röstresultat...


Och det gick ju vägen till Green room...


Lars-Åke är bäst...


Mannen som tydligen ska gå på äktenskapsrådgivning i veckan. Ville tydligen inte avsluta relationen när han tänkt på saken...


Utsikten från hotellrummet. OBS Strängnäs vackra domkyrka.


Fyrtio meter från hotellet låg Arenan. Det var jätteskönt att slippa släpa på kappa och stövlar utan bara kunna springa över.

Ja, det här var vad jag lyckades knäppa. På hemvägen hade jag inget batteri i telefonen så då blev det inget. Men hem kom vi och det var bra. Tack Göran som körde så bra och tack Lisbeth för fin, fint sällskap!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Babsan är SÅ trevlig även privat!! Coolt att träffa L-Å!!

Anonym sa...

Kul att du åkte i väg på nått skoj för en gång skull,..... =)

Anonym sa...

vad avundsjuk jag blir, skulle oxå velat åka o heja på superidolerna, men det är så mycket som ska hinnas med på helgerna /nu i helgen ska jag hälsa på fialotta i Oslo så då blir det dyra röster-
trevlig blogg du har med intressanta inlägg / C

vifsla sa...

Tänk vad bra att du filmat min gulleplutt så jag får se bilder från Strängnäs oxå.

Gunilla L sa...

Åh så kul, skulle ha velat vara med. Vi var borta på lördagskvällen, men höll tummarna och TV:n slogs på lagom till sista röstningen. Heja heja!